POMYSŁ NA PREZENT - MOJA LISTA PREZENTÓW GWIAZDKOWYCH

Witaj Św. Mikołaju Minęło sporo czasu odkąd wysłałam swój ostatni list do Ciebie. Czy jestem już na to za stara, czy mi nie wypada,...

Witaj Św. Mikołaju

Minęło sporo czasu odkąd wysłałam swój ostatni list do Ciebie. Czy jestem już na to za stara, czy mi nie wypada, czy przychodzisz tylko do małych dzieci, a starsi muszą pogodzić się ze smutną prawdą o tobie? Nawet nie wiem, co powinno teraz znaleźć się w takim liście. Będąc małą dziewczyną, co roku prosiłam o lalki, klocki lego lub o jakieś zwierzę, raz nawet poprosiłam o rodzeństwo, o dziwo mój młodszy brat zjawił się u nas 8 grudnia (miałeś lekkie spóźnienie). O co teraz powinnam poprosić? Może o złotą rybkę lub magiczną różdżkę, która na bieżące będzie spełniać moje prośby?


Wracając do rzeczywistość muszę pogodzić się z faktem, że złote rybki/magiczne różdżki nie mają funkcji spełniania życzeń. W takiej sytuacji pozostaje mi tylko trzymać kciuki za moich bliskich, by kreatywność ich nie zawiodła.

Grudzień zbliża się wielkimi krokami i mam wrażenie, że gdyby nie Wszystkich Świętych 1 listopada, to ozdoby na Boże Narodzenie byłby sprzedawane zaraz po usunięciu z półek przyborów szkolnych. Ale idąc z duchem otaczającej nas rzeczywistości postanowiłam pomału zaprzyjaźniać się z ozdobami świątecznymi i listami prezentów. Nie będę ukrywać, że sporządzona przez mnie lista jest mocno spersonalizowana, ale mam nadzieję, że i wam nieco pomoże w wyborze odpowiednich podarunków.

Do wiosny jeszcze daleko, ale mi już marzą się Conversy, lekki szal w ulubionym przeze mnie kolorze, do kompletu bordowy portfel i bransoletka, oraz jakże piękny i ponadczasowy zegarek Daniel Wellington. Od kilku miesięcy jestem totalnym fanem wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, dlatego też nie mogło zabraknąć paru rzeczy przydatnych do treningów.

Kolejne i jakże ważne dla mnie propozycje to książki + ulubiona płyta. Jedną z nich czytałam już dwukrotnie, jednak jest ona tak piękna i ciekawa, że pragnę ją mieć w swojej kolekcji by w każdej chwili móc po nią sięgnąć („Chata” Wm. Paul Young). Książki, które wybrałam są uniwersale i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Żałuję tylko, że nie dodałam do listy niczego z dziedziny kulinariów, osobiście ucieszyłabym się z książki o zdrowej żywności lub wypiekach i ciastach – niezłe połączenie.



Jak nie wiesz, co dać komuś na prezent postaw na kosmetyki – nieraz po świętach w mojej szafce lądowało 5 żeli pod prysznic, 3 szampony i 2 dezodoranty (bądź, co bądź przydatne prezenty, miałam zapas na kilka miesięcy). Do mojej listy wybrałam nieco ciekawsze propozycje, jednak decydując się na tego typu prezenty trzeba być ostrożnym. Są dwie opcje albo wybieramy produkt, który wiemy, że będzie w 100% trafiony np. ulubiony krem, perfumy, pomadka. Drugą opcją jest postawienie na coś uniwersalnego jak zapachowy balsam do ust, naturalne mydło czy krem do rąk..


I na koniec najdłuższa część listy, czyli dodatki do domu. Zaczynając od poduszek, pledów, przez gadżety elektroniczne, lampki, zahaczając o rzeczy trochę z działu kulinarnego, kończąc na sztaludze i farbie tablicowej – mogłabym mieć je wszystkie #materialistka #marzycielka




Mam nadzieję, że mój wpis będzie dla Was przydatny. Życzę powodzenia w szukaniu prezentów.

You Might Also Like

10 comments

  1. Świetne pomysły na prezenty ! <3 Chyba coś wybiorę z tego jako prezent dla najbliższych :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego bialetti allegra? Sadze że brikka jest lepszym modelem
    Ale w sumie to ja się nie znam :)
    Fajny tekst
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenny głos eksperta od kawy! ;) Porównując te dwie firmy zauważyłam, że Bialetta Allegra jest tańszą opcją i dobrą jeśli chodzi o jakość. Nie mam na tyle doświadczenia w tej branży by udzielać kompetentnych porad co do zalet poszczególnych firm, ale zawszę mogę wykonać telefon do ciebie :D

      Usuń
  3. Sporo z Twojej listy przygarnęłabym do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie te wszystkie prezenty utrzymane w niemalże identycznej kolorystyce <3

    Sama bardzo często stawiam na kosmetyki - zawsze się je zużyje (nno chyba że ktoś ma alergię ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy powybierałaś, sama bym przynajmniej połowę zgarnęła. ale żeby dostań wszystkie jak bogatego mikołaja musiałabyś mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wszystko mi się tutaj podoba :) O portfelu MK marże od dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardzo pomocny wpis! Ja własnie się zastanawiam co kupić w tym roku mojemu mężowi. Jego urodziny i imieniny wypadają w grudniu więc zawsze po prostu robię mu jeden większy lepszy prezent :) W tym roku stwierdziłam, że skorzystam z pozyczki on line i pierwszy raz kupie mu coś na prawdę odjazdowego :)

    OdpowiedzUsuń